برای لاغری شکم معجون کرفس بخوریم !!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 


کرفس یکی از سبزیجاتی است که به دلیل فیبر فراوان تاثیر بسیار خوبی بر روی دستگاه گوارش می گذارد. می گویند اگر سبزی کرفس را در سبد غذایی روزانه‌تان بگنجانید اضافه وزن و چاقی شکم دست از سرتان برمی دارد اما آیا این گفته صحت دارد؟ بله ، کرفس و تمام سبزی ها به دلیل اینکه سرشار از فیبر هستند و برای بدن قابل جذب اند در کاهش وزن و لاغری شکم نقش بسزایی دارند.

سعی کنید این سبزی را به صورت خام بخورید حالت تردی و طعم کرفس به نحوی است که مصرف آن به صورت خام می ‌تواند احساس لذت ‌بخش جویدن را در فرد ایجاد کند اما استفاده از آن به صورت پخته نیز خالی از لطف نیست. در واقع وقتی شما کرفس را دم می کنید و می نوشید، معده، مدّت زمان زیادی صرف می کند تا کرفس را هضم کند و شما در این مدّت زمان نمی توانید ماده ی غذایی دیگری مصرف کنید.

 

کرفس از این طریق، احساس سیری را به تعویق می اندازد و نیاز بدن به مواد غذایی به ویژه مواد کربوهیدرات دار را کاهش می دهد. در این مقاله برای لاغری شکم و تناسب اندام طرز تهیه معجون چربی سوز کرفس و زنجبیل را برای شما خوانندگان محترم فراهم کرده ایم. که می تواند شما را در رسیدن تناسب اندام و لاغری شکم کمک زیادی کند.

 

معجون چربی سوز کرفس و زنجبیل برای لاغری شکم :

 

مواد لازم برای تهیه معجون لاغری شکم :

1/2 فنجان آناناس

کرفس : 1 ساقه

زنجبیل : یک بند انگشت(2 سانتی متر)

برگ نعناع : 6 - 5

کلم یا اسفناج : (1/2 فنجان خرد شده) آب 1/3 فنجان

 

طرز تهیه معجون چربی سوز کرفس و زنجبیل برای لاغری شکم :

مواد ذکر شده ی بالا را در مخلوط کن با هم ترکیب کنید، حال این معجون خوشمزه و معجزه آسا آماده مصرف است. نوشیدن این معجون خارق العاده قبل از به رختخواب رفتن باعث می شود که چربی های اضافی بدن و شکمتان در خواب آب شود همچنین در طول روز به دلیل مواد مفید موجود در این معجون کمتر به خوردن مواد قندی و نشاسته ای نیاز پیدا می کنید.

 

از دیگر خواص کرفس عبارتند :

کاهش کلسترول

خاصيت ضدنقرس

درمان بوی بد دهان

کمک به کاهش وزن

یشگیری از سرطان

درمان بی خوابی

کاهش نشانه های قاعدگی

سلامت چشم

تقویت میل جنسی

تقویت اعصاب

افزایش شیر مادر

رفع فخ

تقویت ماهیچه ها

دفع سنگ کلیه

دفع سنگ های مجاری ادراری

کاهش التهاب

ادرارآور طبیعی

کرفس ضد نفخ است

تب را پایین می آورد.

 

مضرات کرفس :

مصرف هر قسمت از كرفس براي زنان باردار خوب نیست و احتمال دارد باعث سقط جنين شود، مصرف اين گياه برای زنان آبستن نيز توصيه نشده است چرا كه باعث صرعی شدن اطفال آنان می‌شود.

منبع:matlabak




:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : سه شنبه 28 خرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');